חיפוש

למה חשוב לבחור מרפאת שיניים סטרילית ואיכותית

המודעות הדנטלית עברה מהפכה של ממש בעשר השנים האחרונות. כניסתן של מברשות שיניים חשמליות וההמלצות שנלוו אליהן מרופאי שיניים חשפו אנשים לחשיבות של שמירה על היגיינה בפה. כשקובעים תור לרופא שיניים, חשוב מאוד שזה יהיה במרפאה הגיינית ובסטרילית, מאותה הסיבה שאנחנו משתמשים במברשות חשמליות – כי זה קריטי. הנה כל הסיבות לבחירה במרפאה איכותית

 

כמה קטן ככה הוא משפיע

חלל הפה שלנו מלא בעצבים ובנקודות רגישות. כשאנחנו נכנסים לטיפול שיניים, האינסטינקט הראשון שלנו הוא להירתע מכל המכשור שאנחנו רואים מולנו, מהריח הקשה ומהמזרק של חומר ההרדמה. תארו לכם כמה כל אלו יכולים לסכן אותנו אם אחד מהמכשירים או מחט החומר המרדים לא נקיות. אם למשל נחפש מרפאת שיניים בירושלים, המלצות ברשת לא יספיקו. צריך ללכת ולבדוק בעצמינו.

 

נראות המרפאה כסממן

מרפאת שיניים שמכבדת את המקצוע, הטיפול ואת הלקוחות תשמור על הרמה הגבוהה ביותר של ניקיון וסטריליות לא רק בטיפול. ההיגיינה צריכה להישמר במרפאות אלה כבר מהרגע הראשון שבו הלקוח חוצה את מפתן הדלת ומתיישב בכיסא ההמתנה. מרפאה שלא תכבד את מרחבים אלו ותיתן תחושה נעימה למטופל בטח ובטח שתמצא דרך לעגל פינות במהלך הטיפול.

 

נזק בטווח הארוך

בתחילת כתבה זו דיברנו על ההשלכות שיש אם ישתמשו במהלך הטיפול שלנו בכלים לא מחוטים וללא היגיינה בחדר הטיפול. עלינו להעמיק כדי להסביר את החשיבות. יש נזקים של היגיינה שלא רואים מיד, אלא שהם מורגשים ובאים לידי ביטוי זמן רב לאחר מכן. חור מתחת לסתימה חדשה, זיהום בלסת או דלקת בחניכיים הם רק חלק מההשלכות לטווח הארוך שיש על ביקור במרפאה לא סטרילית.

 

עלות כספית

אם הגעתם למרפאה לא הגיינית וקיבלתם טיפול שמצריך טיפול חוזר, נכנסתם למצב של עוגמת נפש אמיתית. גם ככה קשה לאנשים מנטלית להתמודד עם טיפולי שיניים, ועכשיו תארו לכם שאתם צריכים לחזור שוב לטיפול, לעבור אותו וגם לשלם עליו. מרפאה סטרילית והיגיינית תרצה לראות אתכם פעמיים בשנה לניקוי שיניים ולבדיקה שגרתית ולא יותר מזה.

 

היגיינה כסימן למקצועיות

מרפאת שיניים שהיא נקייה, היגיינית וסטרילית נותנת למטופל תחושת נחת. לאחר שמסתיים טיפול, תמיד נראה לשאול ולוודא מתי אפשר לחזור לאכול ולשתות, מה אסור, מה מותר, מה מומלץ לנו כעת …. מרפאת שיניים שמקפידה על היגיינה וטיפול איכותי תדע גם לספק למטופלים שלה מידע איכותי, מקצועי ומותאם למצב השיניים שלהם.

 

סיכום

כתבה זו בהחלט גורמת לשיניים שלנו לחרוק. מתוארים כאן מספר תרחישים אפשריים לא נעימים בכלל, אך בי מילים אלו חשוב מאוד להבין כמה שלהיגיינה יש תפקיד חשוב במהלך היום – יום שלנו, ושלא נדבר על ביקור במרפאות שונות, על אחת כמה וכמה בטיפולי שיניים. אל תחששו, תבדקו.

שן

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
"העמסה מיידית": על מה מדובר?

העמסה מיידית הוא הליך כירורגי חדשני שחולל מהפיכה בתחום רפואת השיניים. ההליך מציע פתרון מידי וארוך טווח לחוסר בשיניים. באופן מסורתי, טיפול השתלת שיניים מתבצע

קרא עוד »
שתלים
איך מתאימים שתלים לשיניים?

התאמה של שתלים לשיניים הייתה נחשבת עד לפני כמה שנים להליך מסובך מאוד. היום המצב שונה. שכן, ההתפתחות של הטכנולוגיה והמחשוב המתקדם הפכו אותו לפשוט

קרא עוד »