חיפוש

איך לטפל בקרסול נקוע בגלל אימון?

ככל שעברו עליכם השנים הבנתם יותר ויותר עד כמה חשוב לעסוק בפעילות גופנית? היום מקום כמו מועדון Rox הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם ואתם מבלים שם לא מעט שעות בשבוע כי אתם עוסקים בפעילויות גופניות שונות? אם כך, ברור מדוע אתם מרגישים טוב יותר וגם נראים אחרת, שכן פעילות גופנית עושה רק טוב לנשמה. עם זאת, כמובן שככל שאנחנו נמצאים ביותר פעילות אנחנו גם חשופים ליותר פגיעות, נפילות, פציעות וגם נקע בקרסול. יכולות להיות אינספור סיבות לנקע בקרסול וזה בדרך כלל יקרה גם ברגע הכי פחות מתאים. מה שבטוח זה שאם זה קרה גם לכם אחרי האימון האחרון, אתם תוהים איזה טיפול בקרסול נקוע יוכל לעשות לכם הכי טוב.

ליפני ואחרי

ההבדל בגישות בטיפול בקרסול בין העבר ובין ההווה

אם אתם אנשים קצת יותר מבוגרים אתם בוודאי זוכרים שבעבר כאשר מישהו נקע את הקרסול הגישה הייתה להורות לו לשכב בבית ולא לזוז. יתרה מכך, הוא היה צריך להחזיק את הרגל כמה שיותר גבוה, ללא כל פעילות שכן כך הקרסול יכול היה לנוח ולחזור לעצמו כמה שיותר מהר. עם זאת, היום הדברים השתנו בתכלית, שכן היום הגישה היא בדיוק הפוכה. לא מעט מחקרים בתחום הפיזיותרפיה מדברים על כך שדווקא אחרי פגיעה צריך להמשיך להיות פעילים ולהזיז כמה שרק אפשר את האזור הפגוע. חבישת המקום היא כבר לא משהו שמדברים עליו והעניין כולו הוא בתנועה, אומנם עדינה ומבוקרת, אך תנועה היא הדרך הטובה ביותר לטפל בקרסול.

האם כדאי לפנות לאנשי מקצוע מובילים בתחום?

אין ויכוח על כך שאתם יכולים לקרוא אינספור מאמרים בנושא של טיפול בקרסול נקוע ובצורה כזאת לנסות ולבחור את התרגילים המתאימים לכם ביותר. עם זאת, חשוב לדעת שברגע האמת בדרך כלל לא יהיה תחליף לאיש מקצוע רציני שיוכל לא רק לבדוק את הקרסול שלכם ולקבוע שזה אכן היה נקע, אלא גם לעזור לכם לטפל בעניין. לכן אין ספק שכדאי לכם להתחיל לחפש את הפיזיותרפיסט הטוב ביותר באזורכם עוד היום, כי למה לדחות את העניין ורק לחכות שההרגשה תשתפר? אומנם זה לא נעים לנקוע את הקרסול, אך מצד שני, זה בהחלט משהו שקורה לכולנו ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שתמצאו גם לא מעט טיפולים לעניין. קחו בחשבון שיש שלוש רמות שונות של נקע, והטיפול בנקע ייקבע בהתאם לחומרת המצב. מה שבטוח זה שאם תפנו אל איש מקצוע רציני שזו בדיוק המומחיות שלו, תוכלו להיות בטוחים שיש מי שמטפל בהם נכון. עלול להיות שבעתיד זה יקרה לכם שוב, כי נקע בקרסול זו הרבה פעמים תוצאה של פעילות ספורטיבית אינטנסיבית, אך אין ספק שזה עדיף מאשר לשבת ולא להזיז את הגוף.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא