חיפוש

גרביים אורטופדיות – אתם חייבים אותן בארון!

גרביים אורטופדיות ידועות גם בשם – גרביים אלסטיות. גרביים אלו נועדו כדי לטפל בדליות או וורידים בולטים ברגליים. כמו כן, הגרביים מאפשרות להפחית את הנפיחות ואת תחושת הלחץ והכאב באזור כפות הרגליים והקרסוליים. חלק מהאנשים סובלים מהצטברות של דם בוורידים, כתוצאה מבעיה במערכת כלי הדם או בפעילות הלב. הדם אמור לחזור מהגפיים חזרה אל הלב, אך מי שסובל מבעיות רפואיות או אנשים מבוגרים, עלולים לפתח קושי בהזרמת הדם. גרביים אורטופדיות נועדו לשפר את זרימת הדם, להפחית נפיחות וכאב בכפות הרגליים ולטפל בוורידים בולטים.

 

כל מה שכדאי לדעת לגבי גרביים אורטופדיות

גרביים אורטופדיות של חברת אורטופדלי נחשבות לאחת האופציות המומלצות ביותר בשוק. מדובר על גרביים איכותיות ועמידות, שישפרו את זרימת הדם שלכם ויפחיתו את תחושת הכאב והנפיחות. שימוש קבוע בגרביים יכול להפחית את התופעה של הוורידים הבולטים, דבר שכמובן יתרום גם לנראות האסתטית שלכם.

הגרביים מסייעות בהזרמת הדם בחזרה אל הלב, ובכך מונעות הצטברות של דם באזור הרגליים. גרביים ברמה גבוהה יהיו עשויות מחומר חזק ונושם, המספק תמיכה אידיאלית לאזור הקרסול וכף הרגל. כמו כן, הגרביים יכולות לספק תמיכה אידיאלית גם לאזור השוקיים והירך, כתלות באורך שלהן.

גרביים אלסטיות

גרביים אורטופדיות – נקודות שחשוב לקחת בחשבון

מנגנון הפעולה של הגרביים האורטופדיות פשוט למדי, הן מפעילות לחץ עדין על הרגליים והוורידים הבולטים, בדומה לפעולה של שפורפרת משחת השיניים. כתוצאה מכך, הדם עולה מעלה לכיוון הלב בצורה קלה יותר ונמנעת הצטברות של הדם בוורידים.

לכן גרביים אורטופדיות חיוניות לכל מי שסובל מהפרעות בזרימת הדם, דבר שנכון במיוחד לאנשים מבוגרים ולאנשים שמתמודדים עם מחלות לב וכלי דם. כדאי לדעת כי ניתן היום למצוא מגוון רחב של גרביים אורטופדיות, כך שחשוב לרכוש את הסוג המתאים ביותר לצרכים שלכם.

 

אלו סוגים של גרביים אורטופדיות קיימים היום בשוק?

  1. גרביים לטיפול בבצקות – חיוניות לכל מי שסובל מבצקות, בין אם מדובר על נשים בהיריון או לחילופין, אנשים מבוגרים. גרביים אלו מפעילות לחץ מדורג על הרגליים, במטרה להפחית את הנפיחות.
  2. גרביים לטיפול בוורידים בולטים – גרביים מסוג זה תומכות בבריאות הוורידים שלכם, מאחר והן עוזרות לזרימת הדם ובכך מפחיתות התפתחות של דליות או וורידי עכביש.
  3. גרביים לטיפול בכאבי ברכיים – גרביים אלו מגיעות עד לגובה הברך והן נועדו לספק תמיכה לאזור התחתון של הרגל. גרביים אלו אידיאליות עבור ספורטאים או אנשים שמתמודדים עם כאבי ברכיים.

 

גרביים אורטופדיות – סיכום

גרביים אורטופדיות מיועדות עבור כל מי שסובל מבעיות בזרימת הדם באזור הרגליים. הגרביים יכולות להפחית נפיחות וכאבים באזור כפות הרגליים, הקרסוליים והשוק. הן יעילות לטיפול בוורידים בולטים ויכולות להפחית משמעותית את תחושת אי הנוחות והכאב הנובעים מכך. חשוב לרכוש גרביים איכותיות ואמינות, המגיעות ממותג מוכר וידוע ומחנות ברמה הגבוהה ביותר.

כאבי ברכיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא