חיפוש

אילו בדיקות יש לבצע לפני טיפול שורש בטורקיה?

בשנים האחרונות ישראליים רבים טסים לטורקיה מסיבות שאינן חופשה או לא בעקבות טלנובלות טורקיות שהתאהבו בהם אלא בשביל טיפולי שיניים אשר טורקיה מתפארת במקומה הראשון בעולם בתחום זה. מה צריך לעשות עבור טיסה לשם טיפולים ולמה זה כדאי?

 

מהו טיפול שורש?

טיפול שורש נשמע כמו משהו מורכב ומסובך אך בעצם הוא הליך יחסית פשוט ומאוד שגרתי אשר נכנס לרשימת ההמלצות של טיפולי שיניים בטורקיה. הטיפול מורכב ממספר שלבים. הרופא המטפל יחדור למוך השן שהוא הרקמה החיה, יסלק את הרקמה וירחיב את תעלות השורש על מנת לנקות ולחטא אותם באופן יסודי, את התעלות יחסום בחומר סתימה ויאטום את כותרת השן במטרה למנוע חדירה של חיידקים. לאחר שבועיים הרופא יסיר את הסתימה הזמנית וירכיב כתר קבוע על גביי כותרת השן.

 

מתי צריך טיפול שורש

טיפול שורש נדרש כאשר ישנן חיידקים שחדרו על עצב השן וגורמים לדלקות וזיהומים ברקמה. חדירת חיידקים מתקיימת במקרים של עששת חמורה, נסיגת חניכיים, חבלה או שבר בשן ואפילו בשל סתימות ישנות. תסמינים למצב של דלקת במוך השן הם כאבים חזקים, רגישות יתר לקור וחום, נפיחות בחניכיים ורגישות בעת לעיסה אך לא תמיד הם יופיעו בצורה חזקה או בכלל ולכן חשוב להקפיד על ביקורים שגרתיים במרפאת השיניים.

 

איזה בדיקות יש לבצע לפני טיפול שורש

אם קיים חשש לדלקת במוך השן ובתעלות השורש מומלץ יש לבצע מספר בדיקות על מנת להעריך את חומרת המקרה ולתכנן את הטיפול בהתאם – בדיקת רנטגן ובדיקת קלינית בחלל הפה. צילום הרנטגן יאפשר לרופא לאבחן את הדלקת ולהעריך את מצבה בכל אחד מחלקי השן. הבדיקות הקליניות שהרופא יבצע בחלל הפה יאפשרו לו בחינה מדויקת של עוצמת הפגיעה בשן.

 

מה קורה לאחר הטיפול?

כמובן כמו כל טיפול שיניים או הליך רפואי קיים זמן החלמה בו המטופל צפוי לחוש בכאבים, מעודד לדעת שאינן יהיו חזקים כמו הכאבים שקודמים לטיפול בדרך כלל. הכאבים לאחר טיפול שורש חולפים אחריי יום או יומיים, בכל משך הזמן עד הנחת הכתר הקבוע מומלץ להימנע מלעיסה של מזונות קשים וכמובן ניתן ליטול משככי כאבים ללא מרשם לפי הצורך.

 

כמה עולה טיפול שורש?

מחיר הטיפול נע בין 400 ל 2,000 שקלים כאשר הוא משתנה לפי גורמים שונים כמו מספר התעלות שיש לנקות מהזיהום, מיקום השן בחלל הפה. המחיר הנקוב אינו כולל את המבנה והכתר שיונחו על כותרת השן מה שיכול להגדיל אותו משמעותית.

 

לסיכום,

ישנם מטופלים שבוחרים לעבור טיפול שורש בטורקיה כחלק מסדרת טיפולים גדולה יותר שהם צריכים לעבור או רק אותו, הסיבה העיקרית היא בגלל המחיר שיהיה נמוך יותר והשירות המקצועי והאמין שמקבלים. את הבדיקות לפני הטיפול ניתן לעבור בארץ בחברות התיווך לטיפולים רפואיים בטורקיה.

טיפולי שיניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
10  דרכים לטפל בלימפאדמה
10  דרכים לטפל בלימפאדמה

לימפאדמה היא בצקת הנגרמת כתוצאה מכשל מערכתי במערכת הלימפה המביאה להצטברות נוזלים באזורים מסוימים בגוף. הכשל במערכת הלימפה נוצר לעתים קרובות כתוצאה מטיפול בסרטן, ניתוח

קרא עוד »