חיפוש

3 דרכים לטיפול בנשירת שיער מתמשכת

אחת התופעות שמטרידות אנשים רבים, זו התופעה של נשירת שיער מתמשכת, לראות את אובדן השיער, להרגיש את השינוי, זה יכול להוביל להרבה תחושות קשות עם עצמנו, אי נוחות, ירידה בביטחון העצמי ועוד. הרבה דברים עלולים לגרום לתופעה, בדרך כלל יש קשר לגנטיקה, תזונה, שינויים הורמונליים, וצריך לדעת מאיפה זה נובע בכדי להתאים את הטיפול הנכון. הכל מתחיל מהיכרות עם האפשרויות, אז הינה כמה דרכי טיפול שיוכלו לעזור עם נשירת שיער מתמשכת בצורה משמעותית.

 

על נשירת שיער

כאשר יש נשירת שיער מוגברת, זה עלול לקרות מחוסר של ויטמינים ומינרלים, או תופעות לוואי מלקיחת תרופות כלשהן, מחלות, מצבי קיצון בגוף, מתח וכדומה. הרבה מאוד נשים מתמודדות עם התופעה של נשירת שיער לאחר לידה לדוגמא, בעקבות השינויים ההורמונליים המגיעים עם מה שהגוף עובר באותה תקופה. אצל הרבה גברים זה עניין גנטי, וזה די נפוץ, נשים הרבה פחות רגילות לתופעה, אך זה לא אומר שאין מה לעשות בנידון.

 

איך זה נראה

כשיש נשירת שיער מתמשכת, בדרך כלל תראו על הכרית קבוצות שיער, בנוסף בעת חפיפה תמצאו קבוצות שיער בידיכם. רבים סובלים מנשירת שיער, אך כשמדובר במשהו מתמשך וחריג, קשה שלא לשים לב לעניין. אם ראיתם קבוצות שיער בסיטואציות שונות כאלו, שווה לעקוב אחרי המצב ולבחון אם זה ממשיך לקרות יום אחרי יום. בנוסף, מומלץ תמיד ללכת לעשות בדיקות ולבדוק אם יש לכם חוסרים מסוימים בגוף שעלולים להיות הסיבה לנשירה.

 

שינויי תזונה

אחד הדברים שעלולים להשפיע על נשירת שיער, גם להוביל אליה וגם לעזור למנוע אותה, אלו הם שינויים בתזונה. הנשירה יכולה להיגרם מחוסר משמעותי של ויטמינים ומינרלים בגופנו, תזונה לקויה עלולה לגרום לכך. בכדי להחזיר את צמיחת השיער, ניתן לוודא דרך בדיקות והתאמת תוכנית תזונה מאוזנת ובריאה, ובכך להחזיר לגוף את הדברים שהוא זקוק להם בכדי להצמיח שיער באופן סדיר.

 

תוספים

במידה ויש קושי לגוף לספוג דברים מסוימים או שאורח החיים לא מאפשר הכנסה של כל מיני דברים לגופנו, יש אפשרות נוספת, שימוש בתוספים שיוצרו בייחוד לעידוד צמיחת השיער. יש היום המון חברות שונות וסוגי תוספים, לכן חשוב להתייעץ עם רופא או מומחה בתחום לפני לקיחת כל תוסף. ברגע שתחקרו, תקבלו קצת מידע, תבססו את אמינות החברה, יכול להיות שזה יהיה הפתרון שחיכיתם לו.

 

טיפול ישיר

הרבה פעמים הניסיון לטפל בשיער באופן עצמאי וישיר, עלול להזיק כאשר לא מבינים ובטוחים שאלו הדברים הנדרשים למצב הנוכחי. כן כדאי לדעת, שיש לא מעט דברים שניתן לעשות שיוכלו לעזור, מלבד הבדיקה לגבי החומרים שמדובר בדברים טובים ולא מזיקים, החפיפה יכולה להיום גורם עזר לעידוד צמיחת השיער, זרימת הדף בקרקפת זה חלק חשוב מאוד בתהליך שיכול להוביל לתוצאות מהר משאתם מדמיינים.

 

לסיכום

יש הרבה דרכים לטפל בנשירת שיער, זה עניין של למצוא מה עובד לכם, שווה לעשות בדיקות ולראות מהם הגורמים ומשם לעשות החלטות לגבי הניסיון להחזיר את צמיחת השיער למצב סדיר.

איש מחייך

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
10  דרכים לטפל בלימפאדמה
10  דרכים לטפל בלימפאדמה

לימפאדמה היא בצקת הנגרמת כתוצאה מכשל מערכתי במערכת הלימפה המביאה להצטברות נוזלים באזורים מסוימים בגוף. הכשל במערכת הלימפה נוצר לעתים קרובות כתוצאה מטיפול בסרטן, ניתוח

קרא עוד »