חיפוש

4 דרכים למניעת נשירת שיער בהיריון

חלק מהדברים שהגוף שלנו עובר במהלך ההיריון, עלול להוביל לשינויים רבים בגוף ותופעות שונות כמו נשירת שיער. לפעמים במהלך ההיריון ולפעמים לאחר הלידה, הדבר קורה בעקבות תהליכים רבים שקורים בגוף בתקופה הזאת, אשר משפיעים על צמיחת השיער בכל מיני אופנים. מדובר בתופעה ידועה למדי, אשר המון נשים נאלצות להתמודד איתה, לכן פותחו לא מעט שיטות ונעשו לא מעט מחקרים בכדי למצוא את הדרך למנוע ולהתמודד עם התופעה. לפניכם כמה מהדרכים המובילות למניעת נשירת שיער בהיריון.

 

נשירת שיער בהריון

הרבה פעמים נשים מוצאות את עצמן מתמודדות עם נשירת שיער בהריון, כחלק ממה שהגוף עובר, פיזית ורגשית, הרבה תופעות עלולות להתקיים, נשירת שיער זה אחד מהדברים הנפוצים שרואים אצל נשים בהריון ובייחוד אחרי הלידה. השינויים ההורמונליים בגוף האישה, לצד המתח הרב והלחץ הנפשי, הם גורמים עיקריים לתופעת נשירת השיער, אצל חלק מהנשים זה עובר לבד עם הזמן, וחלק צריכות למצוא דרכים להתמודד עם המצב.

 

איך מתמודדים

חשוב לדעת שההתמודדות עם נשירת השיער, היא לא דבר מורכב מידי בדרך כלל, לרוב מספיקים טיפולים פשוטים למדי שיאזנו את המצב בגוף ויחזירו את צמיחת השיער למצב רגיל. חשוב לבצע אבחנה דרך רופא, לעשות בדיקות דם ובדיקות כלליות, בעיקרון לדעת בוודאות ככל הניתן מהו הגורם לנשירה, ולוודא שאים סיבה אחרת לא ידועה שמובילה לנשירת השיער.

 

חוסרים בגוף

במידה ולאחר הבדיקות תמצאו שחסר ברזל או ויטמינים, תוכלו לקבל טיפול קל ונקודתי שישלים את החוסרים. בדרך הזאת, תוכלו לראות הצמיחה מחדש מגיעה לשיפור משמעותי תוך כמה חודשים ספורים. אם באמת זה המצב, תדעו כי אין כל סיבה ללכת לבדיקות ואבחונים נוספים, להשקיע זמן וכסף על דברים חסרי ביסוס, החוסרים בגוף זה אחד מהדברים הנפוצים ביותר המשפיעים על הנשירה וכך גם ניתן לטפל במצב בקלות רבה.

 

מאכלים ותוספי מזון

בעצם ההחזרה של האיזון בגוף, יכול להוביל לטיפול ומניעה של תופעת הנשירה, ניתן להתייעץ עם רופא ותזונאית בכדי לקבל מידע מקיף והכוונת, ובכך לסדר את התזונה שלכן לצד תוספי תזונה בעת הצורך. בדרך זאת מתאפשרת השליטה על מה שנכנס לגופנו, הבנה במה חשוב ועיקרי לצמיחת השיער, וקבלת ההנחיות לשינויי תזונה מותאמים ומאוזנים שיוכלו להימצא יעילים במהירות.

 

טיפול ביתי בשיער

בכדי למנוע את הנשירה או לטפל במצב, חשוב לדאוג לכמה דברים בסיסיים שיוכלו לסייע באופן כללי למצב השיער וצמיחתו. חפיפה עמוקה שמזרימה דם בקרקפת לדוגמא, יכולה לעודד את צמיחת השיער, בנוסף מומלץ להימנע מהחלקות וייבוש חשמלי שעלול להזיק לשיער באופן כללי.

 

לסיכום

נשירת שיער בהיריון זה דבר כה נפוץ, אם מישהי מתמודדת עם התופעה, שתדע שהיא לא לבד במערכה. נשים רבות חוות את זה ומחפשות את הדרכים להתמודדות, ותמצאו בקלות שנשים רבות כבר הצליחו להחזיר את צמיחת השיער שלהן באופנים רבים טבעיים, עם כמה בדיקות פשוטות וניסיונות אמיצים תמצאו גם אתן את הפתרון בשבילכן.

אישה בחודש מתקדם

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נעליים לתינוק
נעליים רכות לתינוקות – בריאות הילד לאחר לידה

אין יותר מרגש מלהפוך להורים טריים. לקבל החלטות חשובות הנוגעות לבריאות ולנוחות של התינוק. בתחום זה, בחירת הנעליים המתאימות לתינוק מצויה במרכז תשומת הלב, שכן הם עוברים תהליך פיתוח מהיר וקריטי. נעליים רכות משמשות ככלי עזר חיוני בתהליך זה, מספקות תמיכה נכונה לרגליו הזעירות של התינוק ומסייעות בהפיכת הלימוד ללכת לתהליך נעים וקל. איך נעליים רכות לתינוק משפיעות על בריאותו והתפתחותו, מהם ההמלצות והסיכונים הקשורים בשימוש בהן. בואו נתחיל צעד ראשון.   תינוק ראשון

קרא עוד »