חיפוש

האימון הכי בריא לשלד – אימון בבריכה

אם שמעתם לאחרונה שהאימון הכי בריא לשלד הוא אימון בבריכה, לא הטעו אתכם. אימונים בבריכה הם אופטימליים לגוף, היות והשרירים הרבים בגוף זוכים לעבוד במקביל בזמן סוג אימונים אלו. בואו נדבר על סוגי הספורט במים והאימונים.

אם אתם לא ממש חסידי חדר הכושר, יכול להיות שדווקא בבריכה תמצאו את הנאתכם. בריכה היא המקום בו ניתן להפעיל את כל שרירים בגוף, ואתם ממש לא חייבים להיות שחיינים אולימפיים. תוכלו לבנות תוכנית אימון אישית עם מדריך ספורט אישי, או אפילו לברר דרך האינטרנט לגבי תרגילים מומלצים בבריכה. לאחר הכנה קצרה, מתיחות וחימום, קופצים לבריכה בכדי להפעיל כל שריר בגוף!

 

ספורט בבוקר יופי של הרגל  

כשאנחנו מתחילים את היום שלנו עם ספורט או בבריכה, כל היום ייראה אחרת, אין ספק. אנשים שלא מבצעים פעילות ספורטיבית, בדרך כלל לא יבינו את הצורך הזה לבצע ספורט על הבוקר. רק לאחר שמתנסים בפעילויות ספורטיביות בבוקר, מבינים עד כמה ההשפעה על שאר היום היא מכרעת. ספורט בבוקר מכניס בנו אנרגיה, מוטיבציה ואת הרצון לכבוש את היום. למעשה, אנשים רבים רוכשים דירות ובתים על סמך הקרבה של הבניין למתקני ספורט ובריכות ציבוריות.

בעוד שחלקנו יעדיפו את הבריכה הציבורית, אנשים רבים אחרים לא יסכימו להתפשר על נושא הבריכה. באופן מודע לחלוטין, אנשים רבים יכוונו את קנייתם הנדלנית בהתאם למנהגי הספורט שהם רגילים אליהם. אם אנשים רגילים לרוץ בפארק הירקון, הם בדרך כלל יחפשו אחר קרקע בצפון תל אביב לרכישה.

לעוד פרטים בנושא: https://www.businesswise.co.il.

בריכה אולימפית

 

אימוני בריכה שמשפרים את כל היום שלנו

התחילו את היום עם מספר בריכות שחייה, אך חשוב מכך, לא לשכוח לבצע את המתיחות המתאימות לפני האימון שלכם. בעזרת מתיחות וחימום נכונים, תוכלו להימנע מנזקים בריאותיים שונים, כולל מתיחות שרירים וכיווצים.

היום שלנו נראה ומרגיש אחרת לגמרי, לאחר אימון ספורט בבוקר. ספורט בבוקר מעורר את כל החושים, מחדד אותנו ומכין אותנו לעוד יום של עמל. ניתן למשל לרכוש מזרני אימונים לבריכות, בהם אפשר גם להשתמש בחוף הים. תוכלו לבצע שלל תרגילים על מזרן לאימוני בריכה ולחטב את הגוף, לעשות תרגילי יוגה ועוד. בכל מקרה, בין אם אתם בוחרים להתחיל את הבוקר בבריכה או בפארק, אתם משפרים את זרימת הדם בגוף, מחטבים אותו ומחזקים את יכולת לב הריאה שלכם.

 

אין שריר שלא עובד בבריכה – אך האם הספורט מתאים לי?

יש לקחת בחשבון כי שחייה בבריכה עשויה להרגיש בודדת. אם אתם מבצעים תרגילים קבוצתיים בבריכה, אתם נמנעים מאותה תחושת בדידות. תוכלו להצטרף לקבוצות כדור רשת (ספורט מצוין!), לקבוצות פיזיותרפיה ועוד.

בבריכה כל השרירים עובדים, במיוחד אם בחרתם לשחות. שוחים חתירה? אולי שחיית חזה? גם אלו וגם שחיית גב ושחיית פרפר הן מומלצות מאוד. הפעילו את שריריכם ותיהנו מאיכות חיים משופרת, מגיע לכם!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא