חיפוש

טיפול בקונדילומה בלייזר כל היתרונות ומרכזי הטיפול בפריסה ארצית

קונדילומה נחשבת לאחת ממחלות המין הנפוצות בישראל ובעולם. כתוצאה מהמחלה עשויות להופיע יבלות באברי המין אשר משפיעות באופן ממשי על איכות החיים. במאמר הבא נציג לכם את הטכנולוגיה המתקדמת של טיפול בלייזר, כמו גם נפרט את היתרונות הרבים הגלומים בטיפול החדשני לצורך הסרת יבלות.

 

קונדילומה – מחלת מין נפוצה הן אצל גברים והן אצל נשים

קונדילומה הינה מחלת מין אשר נפוצה מאוד הן אצל גברים והן אצל נשים, והיא נגרמת כתוצאה מווירוס הפפילומה. אחוז ההדבקה במחלה הוא גבוה מאוד ביחס למחלות מין אחרות, כאשר ע"פ הנתונים הסיכוי לחלות עומד על 25%. קונדילומה מתבטאת באופן שונה אצל שני המינים: אצל נשים מדובר ביבלות המופיעות מסביב לאיבר המין וכן על שפתי הנרתיק, והם דמויי צבע לבן לרוב. אצל גברים מדובר בבליטות המופיעות מסביב לאיבר המין ובאזור פי הטבעת, והן עשויות להופיע באופן פתאומי,  אולם הן לרוב לא כואבות אלא רק מגרדות. על מנת לאבחן את המחלה, יש לפנות לרופא עור אשר יבחן לעומק את האזור, ובמידה ואכן נמצא כי מדובר בקונדילומה, יש לקבל טיפול תרופתי מניעתי. חשוב לציין כי קונדילומה אינה חולפת מעצמה ומצריכה טיפול, כאשר כיום ניתן לקבל טיפול בקונדילומה באמצעות טכנולוגיית לייזר.

 

טיפול בקונדילומה בלייזר–   כל היתרונות

כפי שציינו לעיל, במידה ונמצא כי מדובר בקונדילומה, עליכם לקבל טיפול בכדי להסיר את היבלות או הבליטות. מעבר לגירוד הלא נעים וכן העובדה כי המחלה לא חולפת לבד, הסיכוי לחלות בסרטן צוואר הרחם כתוצאה מהנגיף עולה באופן משמעותי. מדובר גם באלמנט אסתטי אשר פוגע בתחושת האינטימיות והביטחון, ולכן טיפול במחלה חייב להיות מהיר. כטיפול ראשוני ניתן לקבל טיפול פיסיקלי הנעשה באמצעות קולפוסקופ – מכשיר המשמש להסרת הנגעים. טיפול מצוין הנמצא כאפקטיבי ובטיחותי לצורך טיפול במחלה הינו טיפול לייזר. מדובר בשיטה חדשנית ובטוחה מאוד הנעשית באמצעות פולסים אחידים המותאמים באופן ספציפי לסוג הנגע המדובר. יתרון בולט הוא האפשרות של הסרת הנגע מהשורש, באופן מהיר ומבלי לפגוע במרקם העדין של העור. מדובר בשיטה חדשנית ופורצת דרך לצורך טיפול בקונדילומה כאשר זמן קצר אחר הטיפול ניתן לשוב לשגרת חיים, אולם להקפיד ולא לקיים יחסי מין עד להודעה חדשה מרופא העור.

 

טיפול בקונדילומה בלייזר – מעכשיו לעכשיו

מרכז ד"ר חן מאפשר לכם לעבור טיפול בקונדילומה בלייזר באופן מהיר ויעיל, כל זאת בזכות פריסה ארצית של קליניקות אשר משתמשות בטכנולוגיית לייזר מצוינת. בכך תוכלו להיפטר מהנגעים באופן בטיחותי, כאשר טובי המומחים של מרכזי ד"ר חן ילוו אתכם לכל אורך התהליך, עם שימת דגש על מתן יחס אישי. לקבלת פרטים נוספים, היכנסו לאתר הרשמי של מרכזי ד"ר חן, השאירו פרטים או צרו קשר בטלפון של מרכזי דוקטור חן 073-374-6633 ונציג ישוב בהקדם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
10  דרכים לטפל בלימפאדמה
10  דרכים לטפל בלימפאדמה

לימפאדמה היא בצקת הנגרמת כתוצאה מכשל מערכתי במערכת הלימפה המביאה להצטברות נוזלים באזורים מסוימים בגוף. הכשל במערכת הלימפה נוצר לעתים קרובות כתוצאה מטיפול בסרטן, ניתוח

קרא עוד »