חיפוש

חיים בריאים ומאושרים: טיפול נגד נחירות

נחירות הן אחד מהמטרדים הנפוצים ביותר שקיימים אצל גברים ונשים כאחד במהלך השינה. רבים מאיתנו סובלים מתופעה זו, כמו גם הסובבים אותנו. שיטת טיפול ייחודית מאפשרת הפסקת הנחירות, וחזרה לשינה שקטה ונעימה יותר – גם עבורנו וגם עבור הסובבים אותנו.

נחירות

רבים מאיתנו מכירים את התופעה הזו שנקראת נחירות, ונחשפנו בצורה כזו או אחרת לתופעה. הבעיה בנחירות, היא שהתופעה אינה מפריעה או פוגעת אך ורק בנו – אלא גם בסובבים אותנו. יתר על כן, ישנם מקרים שבהם האדם הנוחר אינו מודע לנחירות שלו, ורק הסובבים אותו סובלים מהרעש ומתופעות הלוואי הנוספות. במקרים שכאלה, יש צורך לגשת ולבצע טיפול נגד נחירות. כיום ישנן שיטות טיפול ייחודיות שמאפשרות הפסקת הנחירות לגמרי, והחזרת החיים לשגרה.

ממה נגרמות הנחירות? תהליך הנחירה נגרם כאשר אנו ישנים על הגב. כאשר אנו ישנים על הגב, הלסת נשמטת לאחור בצורה כזו שמביאה לחסימה חלקית של דרכי הנשימה. החסימה מתבצעת באמצעות הלשון שנשמטת גם היא לאחור – וזה מה שמביא לתהליך הנחירות. חסימה מלאה של דרכי הנשימה מסיבה כזו או אחרת, היא האחראית לדום נשימה.
מה עלינו לעשות בהנחה ואנו מתחילים לנחור? כיצד אנו יכולים לטפל בתופעה, והאם שיטת הטיפול הזו יעילה ואינה מסוכנת? כל הפרטים לפניכם.

 

שיטת טיפול חדשנית

יותר ויותר מחקרים בוצעו בשנים האחרונות בתחום זה, והביאו לשיטות טיפול נגד נחירות. הסיבה המרכזית לכך שאתם חייבים לטפל בתופעת הנחירות בהקדם האפשרי, היא שכמעט באופן גורף – הנחירות אך ורק מתחזקות עם השנים.

שיטת הטיפול החדשנית נגד נחירות מתבססת על התקן דנטלי. מטרת ההתקן היא להביא את הלסת העליונה והלסת התחתונה קדימה, ולמנוע את שמיטת הלסת שקורית כאשר נשכבים על הגב. במצב שכזה, נתיבי האוויר יהיו חשופים שוב פעם, ולכן לא תהייה שום חסימה שתביא לנחירה שאנו מכירים. טיפול נגד נחירות באמצעות התקן דנטלי, יבטיח לכם את השינה הטובה ביותר, וייתן גם לסובבים אתכם לחזור ולישון בשקט. מעבר לאיכות השמיעה של הסובבים אתכם, יש לתופעת הנחירות סיבה נוספת שמצריכה מכם לגשת ולבצע טיפול נגד.
הסיבה היא שגלל הנחירות, השינה שלכם הופכת להיות פחות אפקטיבית ויעילה, ואתם קמים יותר עייפים. כיצד זה קורה? ובכן, ברגע שנוצרת חסימה של דרכי הנשימה, לחץ הדם עולה בעקבות הקושי שנוצר בתהליך הנשימה. בגלל שהגוף נאלץ לעבוד קשה יותר ואפשר נשימה טובה יותר, אתם מרגישים יותר עייפים וחלשים כשאתם מתעוררים בבוקר.

אם גם אתם סובלים מבעיית הנחירות, ורוצים להחזיר את החיים שלכם לשגרה ולתת לסובבים אתכם לחזור ולישון כמו שצריך – גשו עוד היום וטפלו בתופעה. כיום יש שיטות טיפול חדשניות ומהפכניות, שמסייעות להחזיר את המצב לקדמתו. אז קדימה – למה אתם מחכים?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
10  דרכים לטפל בלימפאדמה
10  דרכים לטפל בלימפאדמה

לימפאדמה היא בצקת הנגרמת כתוצאה מכשל מערכתי במערכת הלימפה המביאה להצטברות נוזלים באזורים מסוימים בגוף. הכשל במערכת הלימפה נוצר לעתים קרובות כתוצאה מטיפול בסרטן, ניתוח

קרא עוד »