חיפוש

כיצד אפשר לטפל בפטרת ציפורניים בלי תרופות במרשם?

פטרת בציפורניים נחשבת למצב רפואי מוכר ונפוץ. רבים סובלים מתופעה זו שידועה כזיהום של הציפורניים שעשוי להופיע בידיים ו\או ברגליים. בעבר היה צריך לפנות אל רופא כדי לקבל הנחיות לטיפול בפטרת זו. הטכנולוגיה המתקדמת שהגיעה אל תחום הרפואה, הובילה לשינוי מיוחל בנושא ואפשרה לסובלים מפטרת לטפל בתופעה ללא תרופות מרשם. הישארו אתנו ותגלו במה מדובר ואיך תוכלו ליישם את ההליך בעצמכם.

 

פטרת בציפורניים – מה זה?

אנו יוצאים מנקודת הנחה שישנם קוראים שהגיעו אל מדריך זה מבלי להתייעץ עם רופא. לכן, בחרנו להציג בקצרה את פטרת הציפורניים. שכן, חשוב לנו לאפשר לכל אחת ואחד מכם להיות בטוחים בכך שמדובר בפטרייה ולא בתופעה אחרת. נציין בקצרה כי פטרת ציפורניים היא זיהום נפוץ שעשוי להוביל להתפתחות התסמינים הבאים:

  • צבע עכור בציפורן
  • שינוי של גוון הציפורן מלבן לצבע חום – צהבהב
  • שינוי צורה של הציפורן
  • ניתוק של הציפורן כולה מהאצבע
  • עיבוי של הציפורן

אם אתם סובלים מאחד או יותר מתסמינים אלו, עליכם לקרוא את הפסקאות הבאות שיציגו בפניכם את הפתרונות השונים שיובילו להקלה משמעותית.

לטפל בפטרת ציפורניים

הטיפול ה – 1 שאינו מצריך מרשם מרופא: שימוש בטיפות טיפוליות

האפשרות הראשונה שמוצעת לכם במדריך זה היא טיפול בפטרת ציפורניים באמצעות טיפות ייעודיות. נציין כי מדובר בטיפות טבעיות שמועשרות בתרכובות צמחים. התרכובות הללו מסייעות בטיפוח של ציפורניים שנשברו או נסדקו. אם אתם רוצים להיות בטוחים בכך שהטיפות הללו מתאימות לכם, אתם יכולים ליצור קשר עם מומחים בתחום הפטרת. לקבלת ייעוץ רפואי לחצו כאן ותופנו באופן מידי אל גורמים מוסמכים.

 

הטיפול ה – 2 שאינו מצריך מרשם מרופא: מריחת נוזל טיפולי

יש נוזל טיפולי שנראה ממש כמו לק. מדובר במרכך ציפורניים מיוחד שמכיל חומרים יעדים שמתמודדים באופן ישיר עם הבעיה. אם הציפורניים שלכם עברו טיפול מכל סוג שהוא וכעת הן זקוקות לחיזוק – זה הפתרון עבורכם. שכן, הנוזל כולל נוסחת חוזק ייעודית ששומרת על הציפורניים בריאות ונקיות לאורך זמן.

לטפל בפטרת ציפורניים

הטיפול ה – 3 שאינו מצריך מרשם מרופא: סבון ייעודי

אם אתם סובלים מפטרת ציפורניים, אתם כנראה יודעים כי העור העדין שנמצא בקרבת הציפורניים שלכם עשוי להיות יבש במיוחד. אנחנו כאן כדי ליידע אתכם שמדובר במצב בר שינוי. ניתן לרכוש סבון ייעודי שישקם את העור ויסלק את תחושת היובש. נציין כי סבון מסוג זה מכיל תמציות של צמחי מרפא ושמנים אתריים, כך שהוא מחדש את העור ומביא לתחושה נעימה ורכה.

 

לא צריך לסבול יותר מפטרת ציפורניים

עכשיו אתם יודעים איך לטפל בפטרת ציפורניים בקלות וללא קבלת מרשם מהרופא. בשלב זה נותר לכם רק לבדוק איפה תוכלו לרכוש את המוצרים שצוינו לעיל, כדי שיתאפשר לכם להתחיל בטיפול השיקומי שיחזיר לכם את הבריאות לציפורניים.

לטפל בפטרת ציפורניים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
10  דרכים לטפל בלימפאדמה
10  דרכים לטפל בלימפאדמה

לימפאדמה היא בצקת הנגרמת כתוצאה מכשל מערכתי במערכת הלימפה המביאה להצטברות נוזלים באזורים מסוימים בגוף. הכשל במערכת הלימפה נוצר לעתים קרובות כתוצאה מטיפול בסרטן, ניתוח

קרא עוד »