חיפוש

סקירת שבועות הריון – שבוע אחרי שבוע

מזל טוב, את בהריון! אך לא כולנו יודעות מה כרוך בכל התהליך החדש הזה שהגוף שלנו עובר. בכל שבוע יש בדיקה חדשה שצריך לעשות, יש שינויים פיזיים שונים שצריך לעקוב אחריהם וכמובן בכל שבוע הבטן גדלה קצת יותר ואולי גם החששות – תני לנו להקל עליך טיפה עם דרך סקירה שבועית של מערך ההיריון התקין וכל מה שכלול בו.

הריון, ובפרט הריון ראשון, הוא אחד מהדברים, או הניסים אם תרצו, הכי מדהימים ומרגשים שיכולים לקרות לאישה, אך באותה העת, מדובר גם בתקופה טיפה מלחיצה המתבטאת בשינויים גופניים, בתחושות חדשות בגוף ובדיקות חוזרות ונישנות על מנת לוודא שהכל תקין ועובר שלום. אם את מרגישה קצת אבודה בין ההסברים של הרופאים, האחיות וחברות המשפחה שלא מפסיקות לזרוק לעברך אינפורמציה, תני לנו לעשות לך קצת סדר בדברים ולרשום לך בפירוט למה את צריכה לשים לב בכל שבוע ואיזה בדיקות נחיצות יש לעשות.

סקירת הריון – שבוע אחרי שבוע

בין האתרים הרבים שתוכלי למצוא בנושא באינטרנט, גם של שירותי הבריאות כמו מכבי או בריאות כללית, יש אתר אחד, מקסים, אישי ואינטימי, בשם "תינוק ישראלי", שמותאם לאישה ההריונית המתחילה עם מידע רב מהצעדים הראשונים דרך מחשבון ביוץ או מחשבון הריון ועד הנקה או הצעות לבחירת השמות לתינוק/ת החדשים. דרך האפשרות של שבועות הריון של האתר תינוק ישראלי, את תקבלי ליווי אישי וצמוד, דרך כתבות מפורטות ויעילות, מהשבוע הראשון להריונך ועד לרגע הלידה בשבועות ה40-ה42.

 

איזה סוג מידע אוכל למצוא בכתבות אלה?

באתר את בעצם תוכלי לראות מן מעקב כרונולוגי מהמצב בו את עדיין לא בהריון ועד שלבי הביוץ בשבוע השני, בדיקת ההריון בשבוע הרביעי , התפתחות העובר שלך בשבוע החמישי או בדיקת מין היילוד בשבוע השמיני. את תקבלי מידע לגבי גודל העובר שלך ועל ההתפתחות השבועית שלו כמו כמה הוא שוקל כעת, אורך גופו מראשו ועד העכוז, פעימות ליבו המתחזקות בכל שבוע, משקל העובר שלך ומאיזה שלב, באזור השבוע ה22 להריון, שבו העור שלך כבר יכול לשמוע אותך ורצוי שתדברי אליו.

ומה עוד ?

מעבר למידע החשוב הזה, תוכלי למצוא כתבות על ההתמודדויות השונות בתקופת ההיריון למשל עם בחילות, ואיך אפשר להקל עליך, או בדיקת שפיר – האם מדובר במיתוס או בבדיקה שניתן לסמוך עליה או חוות דעות על מחלקות יולדות שונות בארץ כמו באיכילוב, בית החולים רמב"ם או מאיר – ובכך לקבל פרספקטיבה על מרבית הדאגות שמטרידות כל אישה הריונית.

אין ספק שתקופת ההיריון יכולה להיות תקופה מלחיצה אם לא מקבלים את המידע הנכון לגבי כל השינויים שמתרחשים בגופן של אימהות טריות, או אימהות לעתיד. תיכנסי לאתר "תינוק ישראלי" ותקלי על עצמך.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נעליים לתינוק
נעליים רכות לתינוקות – בריאות הילד לאחר לידה

אין יותר מרגש מלהפוך להורים טריים. לקבל החלטות חשובות הנוגעות לבריאות ולנוחות של התינוק. בתחום זה, בחירת הנעליים המתאימות לתינוק מצויה במרכז תשומת הלב, שכן הם עוברים תהליך פיתוח מהיר וקריטי. נעליים רכות משמשות ככלי עזר חיוני בתהליך זה, מספקות תמיכה נכונה לרגליו הזעירות של התינוק ומסייעות בהפיכת הלימוד ללכת לתהליך נעים וקל. איך נעליים רכות לתינוק משפיעות על בריאותו והתפתחותו, מהם ההמלצות והסיכונים הקשורים בשימוש בהן. בואו נתחיל צעד ראשון.   תינוק ראשון

קרא עוד »