חיפוש

שלושה יתרונות בסדנת מיינדפולנס

מיינדפולנס הינו מיקוד תשומת לב לכאן ועכשיו במטרה ליצור שלווה פנימית, שקט נפשי, התמקדות בהווה ולא במחשבות מטרידות על העבר או העתיד, להיות נוכח במציאות ולשים לב לדברים. במהלכה של סדנת מיינדפולנס נלמדים עקרונות המדיטציה כדי להשיג ריכוז ומיקוד. לסדנא שלושה יתרונות בולטים: רכישת כלים משמעותיים לחיים, גמישות בשעות ובדרכי הלמידה והשגת מרגוע נפשי והפחתת לחץ ומתח. 

 

מיינדפולניר

ניר קראוזה מייסד ומנהל את סטודיו מיינדפולנס הכיר את שיטות המדיטציה כשתרגל לחימה יפנית אייקידו וגילה כי השיטות שלמד בחוג עוזרות לו להרגע לפני מבחנים ולהפחית לחצים שונים בחייו. ניר החליט להקדיש את חייו לאימון אישי באמצעות מיינדפולנס, מדיטציה לצורך השגת מיקוד לכאן ועכשיו, להווה ולמה שמתרחש בו, וסייע עד היום למאות אנשים להתגבר על בעיות שונות בחייהם, להפחית חרדה וסטרס ולשפר משמעותית את איכות החיים.

מיינדפולנס

סדנאות מיינדפולנס

סדנאות המיינדפולנס בסטודיו מיינדפולניר מתקיימות במגוון רחב של אפשרויות. ניתן להתחבר אונליין או להגיע לסטודיו הממוקם בתל אביב בשעות הבוקר כדי לפתוח את הבוקר בחיוך, להתחבר לשיעורים מוקלטים באונליין בכל שעה של היום, לבחור באימון אישי וליווי צמוד לשינוי אורחות החיים, להצטרף לקורס שנתי או לחילופין סדנא בת שמונה מפגשים על פי הצורך, או להזמין אימון לכל העובדים במשרד ליום מיוחד של גיבוש וכיף.

מיינדפולנס

שלושה יתרונות בסדנת מיינדפולנס

בסדנאות המיינדפולנס יתרונות רבים, להלן שלושת הבולטים ביניהם:

  1. רכישת כלים משמעותיים לחיים – לפעמים אנחנו כל כך שקועים בסדר היום העמוס שלנו שאנחנו לא עוצרים לחשוב רגע על מה שאנחנו עושים, מה אנחנו רוצים להשיג, ומה אנחנו מרגישים. באמצעות המדיטציה ניתן ליצור קשב להווה, לרגשות ולרצונות שלנו, להתרגע ולהכין את עצמנו ליום של יעילות ושל תשומת לב לכל מה שקורה בו.
  2. גמישות בשעות ובדרכי הלמידה – לכל מי שיש לו סדר יום עמוס במיוחד, לכל מי שיכול רק בבוקר או רק אחר הצהריים, ולמי שדווקא עשר בלילה או חמש בבוקר הן השעות הכי טובה שלו, כל אחד יכול ללמוד מיינדפולנס מתי שנוח לו עם שיעורים מוקלטים ותרגולים שונים בשעות מגוונות.
  3. מרגוע נפשי והפחתת לחץ ומתח – שיטת המיינדפולנס מאזנת את הגוף והנפש, ממקדת את המחשבות בכאן ועכשיו, לא בעבר ולא בעתיד לבוא, מחזקת את המודעות, את הגמישות המחשבתית ומשרה רוגע. התוצאה היא הרבה יותר איזון רגשי, הפחתה משמעותית של לחצים, חרדות ומתחים ותחושה נינוחה יותר.

 

כלים לחיים הרבה יותר מודעים

בסטודיו מיינדפולניר תוכלו לקבל כלים חשובים לחיים מאוזנים, ממוקדים, עם תשומת לב רבה להווה ולתחושות ולרגשות שאנו חווים. באמצעות תרגול מדיטציה ניתן לעשות שינוי גדול באורח החיים, להפוך כל יום לחוויה מודעת, לשים לב לפרטים ולחיות במציאות ולא בעבר או בדאגות לעתיד.

מיינדפולנס

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא