חיפוש

כולסטרול – לא מה שחשבתם

כל אדם שעובר את גיל 45 מתחיל לשמוע יותר ויותר על כולסטרול ולהבין שגם ימי החסד שלו נגרמו. כלומר, אנחנו שומעים על כולסטרול טוב ורע מאז ומעולם, אך עד שאנחנו לא מתבגרים יותר אנחנו לא באמת נותנים את הדעת על העניין. נשמע לכם מוכר? לאחרונה התחלתם לדבר על העניין הזה עם חברים? אם כך, כנראה שהגעתם לגיל. אנחנו רגילים לשמוע אינספור אזהרות מצד הרופאים, הדיאטנים וכל אנשי המקצוע העוסקים בדבר לגבי כולסטרול רע, אך האם עצרתם לבדוק את העובדות? האם אתם יודעים ממה בכלל אתם צריכים להימנע ומה הבעיה עם הכולסטרול הרע? רגע לפני שאתם מפחיתים לצרוך את כל אותם מזונות שכל כך אהובים עליכם, כדאי שתעצרו ותלמדו דבר או שניים על הכולסטרול הרע ועל הפעילות שלו בגוף.

 

כיצד מציעים הרופאים להתמודד עם כולסטרול רע?

בעידן שבו אנחנו חיים כמעט כל אדם שני מגיע אל הרופא עם תוצאות בדיקת גם שמעידות של הימצאות גבוהה של כולסטרול רע. הרופאים, מצדם, נותנים אינספור מרשמים לתרופות להורדת הכולסטרול השייכות למשפחת הסטטנים, אך האם עצרתם לבדוק מהן תופעות הלוואי של התרופות הללו? ראשית, דעו שמדובר על אחת מהתרופות הכי נמכרות בעולם כולו ושנית, חשוב להבין שיש לתרופות מהסוג הזה גם תופעות לוואי. למעשה התרופה עלולה לגרום לכאבי שרירים נוראיים אשר בסופו של דבר עלולים להביא אפילו להיחלשות של שריר הלב. לכן בהחלט ניתן להבין מדוע מחקרים חדשים שואלים האם התרופה, שאומנם עוזרת לגוף להתמודד עם הכולסטרול הרע, למעשה פוגעת בגוף יותר מאשר מועילה לו?

היתרון של התרופה הטבעית

ראשית, כדאי להבין שבסופו של דבר מה שרע בכולסטרול הרע זו לא ההימצאות שלו בדם, אלא רמת החמצון של אותו כולסטרול רע בדם. הוא עובר חמצון על ידי רדיקלים חופשיים והוא זה שלמעשה גורם לכולסטרול להיצמד לדפנות כלי הדם ומוביל, בסופו של דבר, למחלה כמו טרשת עורקים. לכן למעשה המטרה היא לא להימנע מהכולסטרול הרע, אלא להימנע מהחמצון שלו, ובכך בדיוק יכולה לעזור לנו תרופה טבעית כמו ליקוריץ. שורש צמח הליקוריץ מפחית בצורה משמעותית את ההתחמצנות של הכולסטרול הרע בדם ולכן מומלץ לצרוך אותו בכמוסות טבעיות. בנוסף, בכמוסות כאלה אפשר למצוא עוד חומרים טבעיים שמסייעים ומחזקים את הגוף, כמו לדוגמא פרי צמח האסאי, שורש ג'ינג'ר ועוד. מידע נוסף באתר ליקוריץ פלוס 123 מחכה לכם, אז למה שלא תכנסו כבר עכשיו לאתר ותתחילו לקרוא? הגיע הזמן שגם אתם, כמו אחרים, תתחילו לטפל בגוף שלכם בצורה טבעית. אין טעם להעמיס על הגוף עוד ועוד חומרים כימיים שאחר כך מובילים לכאבים ולמחלות אחרות ולכן האופציה הטבעית היא משהו שאתם חייבים לנסות, ויפה שעה אחת קודם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
original licorice
4 יתרונות לתוסף תזונה ליקוריץ

תודות לתנאי האקלים המשתנים ולאבולוציה שלנו שמשתנה מטבעה, אנחנו רואים יותר ויותר כמה אנחנו זקוקים לסיוע חיצוני עבור החוזק והחוסן של הגוף שלנו. בשנים האחרונות

קרא עוד »