חיפוש

6 סיבות בריאות לאכול שיבולת שועל בכל יום

שיבולת שועל הוא מזון על אשר חיוני לתפקוד הגוף ומהווה הזדמנות מצוינת לצריכה של מזון בעל ערך קלורי מומלץ. כל הסיבות לאכול שיבולת שועל בכל יום – במאמר הבא.

שיבולת שועל – מזון על

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בצריכה של שיבולת שועל, וזאת בשל העובדה כי מדובר בחומר גלם איכותי אשר מאפשר להכניס לגוף קלוריות, סידן וברזל אשר חשובים מאוד לתפקוד התקין של הגוף,ובעיקר בעבור ספורטאים אשר צריכים לספק לגופם אנרגיה בריאה. על כן, ישנן לא מעט סיבות מדוע חשוב לאכול שיבולת שועל כל יום, והמומחים של חברת אמינו שופ – החברה המובילה בישראל בתחום תוספי התזונה מציגים 6 סיבות מדוע יש לאכול שיבולת בכל יום:

  1. ערך קלורי גבוהה – ספורטאים אשר מבצעים פעילות ספורטיבית באופן תדיר מחויבים להכניס לגופם קלוריות, וזאת בשל צניחה של אנרגיה לאחר פעילות ספורטיבית מכל סוג. משום כך, שיבולת השועל מספקת ערך קלורי הכרחי אשר מכניס אנרגיה מיידית לגוף.
  2. משביע – שיבולת שועל יכולה להיות ארוחה בפני עצמה, וזאת בשל העובדה כי מדובר בחומר גלם מזין אשר יכול להשביע למשך שעות רבות. במידה ואתם אוכלים שיבולת שועל לארוחת בוקר, צהריים או ערב מומלץ לשלב פירות בכדי להעניק לגוף אנרגיה נוספת ולשדרג את הארוחה.
  3. ויטמין B – שיבולת שועל עשירה בויטמן B אשר תפקידו לסייע לחילוף החומרים בגוף, וכן למערכת העיכול והעצבים. לכן, צריכה של שיבולת שועל באופן יום יומי יכולה לסייע להגברת חילוף החומרים של הגוף וכן לספק לגוף את הוויטמינים הטובים אשר יאפשרו להמשיך לקיים אורח חיים בריא אשר משלב גם את הויטמינים.
  4. מניעת סוכרת ועלייה ברמת הכולסטרול – באמצעות שיבולת שועל ניתן למנוע שורה ארוכה של מחלות, כפי שעלה בשורה ארוכה של מחקרים אשר בוצעו בארץ כמו גם בעולם. למעשה, מחקרים מצאו כי צריכה של שיבולת שועל באופן יום יומי יכולה לעזור במניעה של סוכרת וכן כולסטרול גבוהה בשל הויטמינים והברזל המצויים בתוך השיבולת, ולכן דיאטנים ממליצים לצרוך שיבולת שובל פעם אחת ביום לפחות.
  5. חיזוק המערכת החיסונית של הגוף – בשיבולת השועל ישנם חומרים פעילים אשר עשויים לעזור למערכת החיסונית של הגוף, כל זאת בתנאי כי מדובר בשיבולת שועל איכותית אשר אותה רוכשים במקום אשר מתמחה בכך.
  6. חיזוק הלב – מחקרים מצאו כי צריכה של שיבולת שועל יכולה לתרום באופן משמעותי לחיזוק מערכות הגוף ובפרט ללב, כל זאת בשל הברזל אשר מצוי בשיבולת וכן ויטמין B, ולכן שיבולת שועל למכירה בחנות אמינו שופ יכולה להוביל אתכם לעבר עתיד בריאותי טוב ויציב אשר משלב תזונה נכונה וכן שורה ארוכה של תוספים אשר יעניקו לכם אנרגיה, חוזק ובריאות.

לתרומה של CBD לבריאות הגוף היכנסו לאתר: https://isracbd.com.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
original licorice
4 יתרונות לתוסף תזונה ליקוריץ

תודות לתנאי האקלים המשתנים ולאבולוציה שלנו שמשתנה מטבעה, אנחנו רואים יותר ויותר כמה אנחנו זקוקים לסיוע חיצוני עבור החוזק והחוסן של הגוף שלנו. בשנים האחרונות

קרא עוד »